Hår

På lördag ska jag alltså klippa mig. Förbereder mig på ett trauma utan dess like för att det inte ska bli alltför jobbigt. Jag vill ju klippa mig och tycker att det känns bra att någon annan beslutar hur jag ska se ut i håret. Var längesen jag hade någon rolig frisyr. Bästa frisyren var nog dreadsen i nian, de var egentligen ganska fula, men jag trivdes med dem. Ska försöka att få till före och efter bilder på frisyrerna så att ni förstår att det är bäddat för trauma. I mars klippte jag av en decimeter och tyckte att det var hemskt, men visserligen var det uselt gjort och frissan lyssnade inte alls på vad jag ville.

Önskar alla lycka till med liggandet ikväll.

Kommentarer
Postat av: Josse

Se till att hon klipper bra. Då blir du snygg!



Lyllos de som får ligga.

Postat av: Frickan

Är kul och spännande att vara hårmodell! Man vet aldrig vad som väntar...det blir som en överraskning! Förhoppningsvis en bra sådan. Ja, bilder vill vi se!

2008-10-02 @ 07:53:16
URL: http://bagarberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback