Håret

Har funderat över det här håret och hur det känns egentligen just nu, det ter sig ju inte alls lika tjusigt som på de där första bilderna. Jag gillar det bäst när jag vaknar, då står det åt alla håll, men jag måste ändå kamma det, för annars tror jag att alla ser att jag har knullat. Det är otrevligt tycker jag.

I morse fick jag höra en riktigt bra komplimang. Att jag såg ut som någon i ett tv-spel som är en sån där Jiiiha! Det kändes bra. Identifierar mig gärna med någon som säger Jiiiha!

Helst skulle man ju vara sådär het som Aeon Flux, men just nu ser jag mest ut som ett troll eller kanske på sin höjd en utav de här små fnittrande sakerna i Tekken om man bortser ifrån att jag är dvärg.


Kommentarer
Postat av: Josse

Sjukt het!

Postat av: Babybacon

Får bara upp en sak i huvudet när jag ser den bilden. for you I keep my legs apart, and forget about my tainted heart...

2008-10-23 @ 15:30:26
Postat av: Alina

Gillar din blogg hördu!! :)

2008-10-23 @ 15:32:12
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: blajkel

fläk that shit!

2008-10-23 @ 20:04:20
URL: http://blajkel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback