Hemma

Det här med att jobba hemifrån har ju aldrig varit min grej. När jag pluggade försökte jag sitta hemma och plugga, det gick bra en vecka tror jag, men då var jag ju tvungen att se till så att min lägenhet var kliniskt ren. Idag har jag dock inte några såna problem med städ eller disk, jag har lärt mig att strunta i det, det är ju inte bara min skit. Idag har jag problem med ljuset. Den här lägenheten är ju så fruktansvärt mörk. Jag har testat att tända alla lampor i lägenheten, men jag tycker ändå att ljuset känns skumt. Som tur är ska jag inte vara hemma så länge till. Klockan ett ska jag befinna mig i Hammarby Sjöstad på möte och därefter tänker jag sitta på bibblan där i väntan på intervju. Det ska bli skönt att komma iväg från den här grottan. Jag blir alldeles trött i skumrasket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback