IS

Fick inte riktigt fäste med cykeln uppför Frösundaleden, fascineras en smula. Tänk om jag kunde få lite snö. Snökaos. Gottar mig. Hehehe..

Igår packade vi hejvilt och nu känns allting mycket bättre. Trots att det nu bara är små smala gångar i lägenheten så känns det mycket mycket bättre, det är ordnat. Förut rådde det ett kaos. Om jag få diagnostisera mig själv tror jag att mitt inre kaos inte klarade av det yttre kaoset.

Jag tog igår kontrollen över teven, eftersom vi umgåtts mest den gångna helgen så vill jag inte riktigt sluta. Vet inte vad Vivi (Det är ett så fantastiskt smeknamn, jag vet!) tycker om det hela, men om det kan få mig att fnissa medan jag packar och är allmänt otrevlig så borde det få gå.

Idag är det fotboll på Söderstadion och jag ska till Fryshuset och träffa någon.

Och idag firar vi att det var sista gången jag cyklade från Västra skogen och hit.

Kommentarer
Postat av: Josse

Undebart. Du lever. Jag är lugn igen.



Och ännu bättre, snart kommer du till den rätta sidan!

Postat av: M

Och snart är det inte så långt emellan oss längre!:) I Dalarna nu, ska till tandläkaren om 1,5 timme. Till Sthlm ikväll, men blir bara nere i ett par dagar. Nästa vecka till Borås. Veckan därpå är förhoppningsvis allt i sin ordning igen, och då tänker jag komma och hälsa på - hoppas att det är ok?



Kraam

2008-10-29 @ 09:37:07
Postat av: M igen

Ps. Det snöade här igår!:D

2008-10-29 @ 09:38:01
Postat av: endumen

M, du är mer än välkokmmen!

2008-10-29 @ 09:53:06
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: endumen

ett k för mycket, men du förstår förhoppningsvis.

2008-10-29 @ 09:53:34
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: Mli

Ja, fast man måste tänka på att man sparar på egen kraft och energi genom att slippa gå till en tvättstuga med allt =) Nej...det var inget bra argument...Men jag kör det för mig själv så länge jag bor ensam, då funkar det för jag är en lat jävel!

2008-10-29 @ 14:28:29
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback