Jag ska döden dö.

Ja, alla ska vi den vägen vandra. V verkar tro att jag kommer att göra det tidigare eftersom jag blivit hjärntvättad av Kostdoktorn.se. Jag kommer att bli åderförkalkad av fettet jag äter och min vän Anna tror att jag kommer att bli korkad eftersom jag undviker kolhydrater. Jag ser det som att jag inte har något att förlora, jag känner mig snyggare än någonsin och om jag kommer att dö av detta så kommer jag åtminstone att dö lycklig, snygg och med ett utmärkt fungerande tarmsystem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har aldrig sagt att du kommer bli korkad, men hjärnan din behöver kolhydrater. Sen vill jag inte att du ska bli som jag varit och är.

Hur kul är det att vara fixerad?

Här lever de på pasta och ser ut som barbies. Pasta är nyttigt!

2008-10-09 @ 21:43:20
Postat av: endumen

Anna, kroppen fixar det där själv vettu. Jag har frågat läkare, det är ingen fara. Jag är inte fixerad. Jag är intresserad och lycklig. Med den där fetträdslan var jag orolig. Fett är ju det godaste jag vet och förut var jag rädd för det, det var inte kul. Nu är jag inte rädd längre och äter därför allt som är gott. Ost i mängder och grädde i frukostyoghurten. Prima liv! Mätt och lycklig is the shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback