Jobbigt

Jag vill kunna hänga på Facebook. Litegrann skulle jag vilja kunna det. Jag vet att det inte är bra för hälsan, men jag saknar det litegrann nu. Vad sjutton gjorde jag hela dagarna när jag jobbade som valutahandlare? Ja, jo, det kanske inte var riktigt samma sak, då var det tillåtet att surfa på ett annat sätt. Så då lärde jag mig att spela spel på King samtidigt som jag jobbade. Nu tänker jag bara en massa samtidigt som jag jobbar och det där tänket försöker jag att rensa bort så att jag kan jobba. Men det går segt.

Prinsessor och godisland, kom tillbaka till min urlakade hjärna!

Kommentarer
Postat av: Josse

Vilket valutaplejs?

Postat av: endumen

Exchange Finans i Skärholmen.

2008-10-14 @ 16:20:52
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: J

Jag vet, bibliotek är ju den logiska lösningen, men det finns två skäl till att jag köper böckerna varje gång ändå. 1. De är alltid utlånade när man behöver dom. 2. Bibliotek är läskiga ju!



Hmm det där med att tänka för mkt har man tack och lov aldrig lidit av =)

2008-10-14 @ 16:38:40
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback