Kalendarium

Kolla, det är ju typ inga dagar alls kvar. Jäj!

Fredag 17/10: Vet inte, försöka få alla klockor att stanna så att helgen blir lite längre.
Lördag 18/10: Träna. V jobbar. Åka till Kungens kurva och spana lite på Jula och IKEA.
Söndag 19/10: Träna och packa. Besöka lägenheten i Årsta och träffa mäklaren och säljaren.
Måndag 20/10:Träna eller gå på fotboll om någon har lust att bjuda mig. Please!
Tisdag 21/10: Hänga på Fryshuset. Vill ju verkligen egentligen allra helst gå på hockey, men, men, jag får göra det jag tagit mig för nu när jag tagit mig för det.
Onsdag 22/10: Tvätta.
Torsdag 23/10: Träna
Fredag 24/10: V rymmer till Bollnäs. Jag vill rymma någon annanstans, men vet ej var. Någon som vill ha sällskap över helgen?
Lördag 25/10:V i Bollnäs.
Söndag 26/10:Träna. V kommer hem från Bollnäs.
Måndag 27/10:Packa
Tisdag 28/10:Träna
Onsdag 29/10:Packa och städa.
Torsdag 30/10: Åker till Dalarna.
Fredag 31/10: Flyttdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback