Kalimera!

Skitlycklig över att jag lyckades sova så länge som till halv sju. Kan tyckas vara ett banalt problem det här med att vakna tidigt, men det är ju så trist att vara vaken så tidigt när det är så mörkt ute och ingen annan är vaken. Är man dessutom ledig vill man ju unna sig själv att sova ut ordentligt. Dessutom blir jag ju så trött på kvällarna när jag vaknar tidigt och ska man då hitta på något med någon på kvällen så är det inte så kul att hela tiden bara vilja åka hem och sova. Normala människor umgås ju på kvällarna. Jag skulle hellre se att man umgicks på mornarna när min hjärna är pigg och alert.

Stackars V är redan vaken. Han skulle dömma en match klockan 6. Och då pratade jag med honom igår kvart över elva när han hade varit huvuddomare på två matcher och sedan haft matchgenomgång. Hade bara fått klagomål på att han inte spelade tillräckligt mycket teater. Det är tydligen något man ska vara bra på när man är domare, speciellt när man dömmar en massa utländska lag. Jag hoppas att det går jättebra hursomhelst även fast det innebär att V kommer hem sent på söndagen.

Själv ligger jag ju här och lyckas fatalt med att ta hand om mig själv. Mat? Hur kul är det när man är ensam? Ska hursomhelst snart få i mig lite frukost så att jag kan dra iväg och träna vid nio. Efter det borde jag vara tillräckligt pigg för att sätta igång med packningen.

Kommentarer
Postat av: Josse

Du kommer bli pogg efter träningen och få the best energy for the packning. I knows it. Surt att du inte kan sova. Du borde testa att läsa en riktigt tråkig bok ;)



Jag har ockås varit vaken ett tag nu så du är inte ensam. Och jag blir trött på kvällen också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback