Könsbyte, nu igen...

Jag har verkligen fastnat i min kropp. Är det bara jag som känner mig såhär låst, eller är det för att jag tillåter mig själv att känna mig såhär låst? Ja, så spöar Bajen Djurgården med 3-0 och jag är skitsur för att jag inte gick dit. Jag ville ju, men jag är feg och ensam. Hade jag varit grabb hade jag inte varit feg och ensam. Då hade jag kunna joina en manlig klubb och gått dit med dem och varit en i gänget. Går jag dit nu får jag stå ensam och skrika med min pipröst som en tönt. Åååj, varför fortsätter jag nervärdera mitt eget kön på det här viset? Jag måste för fan klättra upp ur gropen nån gång. Acceptera min pipröst och kunna ta blickarna jag får utstå när jag visar mitt glädjerus. Fega jävla skitunge! Ensam är stark!

Hursomhelst har V lärt mig att jag egentligen inte har rätt att hålla på Bajen i fotboll. Jag har valt min klubb. Man kan liksom inte hålla på flera olika klubbar. Jag tycker att han har fel, men accepterar att han tycker som han gör. Jag har ingen större lust att hålla på Leksand i fotboll, hur kul känns det?

Jag längtar till mina karlar på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback