Kvällsvissen

Det där med att mobilblogga funkar inte för mig. Skyller på blogg.se. Men jag ska väl ändå sluta med det här bloggandet en vacker dag, så det spelar väl ingen större roll var den ligger sen. Jag skulle mobilblogga in min nuvarande frisyr, men det gick ju inte. Har ni sett till den? Får fixa det imorgon istället.

Jag har sett på ännu ett avsnitt av Heroes, känner mig inte så exalterad egentligen. Vill bara se på Grey's, men jag sparar det till en dag då jag är ensam. Kan liksom inte njuta av det på samma sätt när jag inte är ensam. Måste få gråta ifred.

Kommentarer
Postat av: The One And Donny

Dessa Greys-sessioner alla tjejer snackar om. Har jag missat nått?

Postat av: Josse

Yes man ska helst vara ensam. SÅ jävla skönt att gråta till skiten. Varje gång också, det slår liksom aldirg fel.

2008-10-02 @ 22:19:27
URL: http://jossex.blogspot.com
Postat av: endumen

Ja, Donny, du har missat något..

2008-10-03 @ 08:14:19
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback