Lunch eller blogg

Bara att välja. Blogga eller luncha. Jag valde bloggen. Kan ta lunchen sen. Det ligger pizza i min matlåda. Så jävla dumt. Var trött igår och ville inte laga mat. Det blev pizza istället och sedan ångest. Och nu kommer jag ha ångest i dagarna tre för en tredjedelspizza räcker för att fylla min buk.

Tack vare pizzan blev kvällen pissig och även morgonen. Jag ville ingenting när jag vaknade. Men lyckades ändå ta mig iväg och träna och sedan cykla vidare till jobbet. Och när jag kom fram till jobbet var jag helt plöstligt ganska så lycklig. Jag tänkte på godisland och prinsessor. Försöker att behålla den där tanken så ska jag nog överleva den här veckan.

Imorgon ska jag bjuda
Tiger på middag, behöver hjälp med att komma på vad jag ska laga för något. Broccolipaj?

Kommentarer
Postat av: Josse

Fan vad jag är träningsugen! Nu är jag fakitkst inte lat längre utan åker bara på skit efter skit. Efter helgen, då ska fan musklerna inte vara inflammerade längre och DÅ ska jag pumpa som fan.



Mat. Hum hum hum. Broccolipaj låter gott. Jag gör aldrig paj hemma och skulle bli mycket glad om jag fick det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback