Misär

Internet-dångeln fungerade helt plötsligt igår inte ihop med med min jobbdator. Spenderade kvällen med luren mot örat och teven på. I morse vaknade jag halv fem. Ville blogga, fick skriva i min lilla lila bok istället. Försökte läsa, men det gick inte. Fixade med min orkidé som har fått skott, försökte somna om, misslyckades med allt. Klockan sex gick jag ut till bussen, som hade gått för 6 minuter sedan. Gick till tuben istället. Var ändå framme klockan sju som vanligt. Förvänta er inga stordåd idag. Vill ni mig nåt får ni kommunicera via sms den här helgen. Tack! Jag älskar er! 

Kommentarer
Postat av: Josse

Du får se till att dongeln och jobbdatorn funkar. SE TILL!!

Postat av: Babybacon

jag får också panik när jag blir strandsatt utan internet :o

2008-10-24 @ 10:59:39
Postat av: Morran

Du är nog den enda jag vet som kommunicerar bloggledes?!

2008-10-24 @ 18:00:50
Postat av: endumen

Morran, det är det senaste. När ska du lämna lunarstorm och bjuda på din härlighet?

2008-10-24 @ 18:08:21
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback