Morgonpasset i P3

Jag tror att jag har lyssnat på morgonpasset så länge det har existerat. Ok, det kanske är att ta i, men sedan 1997 nån gång när Annika Lantz och Rickard Olsson turades om att ta hand om mornarna. Morgonpasset har ju funnits sedan 1993 och jag lyssnade säkert någon morgon då och då, men det är inget jag minns sådär jätte väl. Jag älskar det! Jag skapar mig en relation till de olika programledarna.

Jag har älskat och kommer alltid att älska:
Annika Lantz - underbara Annika, Kjell Eriksson - jag var för fasen kär i Kjell, Carina Berg och Peter Erixon - jag var så arg när först Carina försvann och sedan Peter. Just nu älskar jag Olle och Martina. Dock är jag inte så förtjust i Malin, Patti och Lovisa, men jag lyssnar inte lika ihärdigt på helgerna så det gör inte så mycket, dock förstör det litegrann mina fredagar.

Det bästa med att flytta till Årsta blir att jag får lyssna på morgonpasset en längre stund när jag cyklar till jobbet. Om jag inte fryser ihjäl. (Men jag ska cykla, ligger ju i hårdträning inför Kortvasan som jag ännu inte har anmält mig till, men jag har anmält mamma. Om man nu verkligen måste ligga i hårdträning för det. En vän till mig har legat i hårdträning inför Vasaloppet 2009 sedan han åkte Vasaloppet 2007.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback