Päronen

När jag pratat med mina päron de senaste dagarna har de varit väldigt nyfikna på att hitta till min blogg. Det är inte så att jag pratar om det överdrivet mycket utan de har själva kommit på bloggar de själva vill läsa. Men det där med att googla fram saker är inte deras grej. Mamma försöker dock förgäves att bearbeta mig så att jag lämnar ut min adress. Men hur skulle det se ut. Får jag reda på att de läser här måste jag sluta skriva fula ord. Eller måste jag det? Det kanske fungerar ändå.

Fadern har hur som helst fått för sig att han ska starta en egen blogg. Kul idé! Kul att han har kommit på det helt själv. Dock måste jag komma hem och visa honom hur. Men det är ju inte så svååårt! Lustigt är att den där karln som knappt läst en hel bok har fått för sig att han ska kunna skriva. Men spännande blir det hursomhelst om det verkligen sker. Antar att det blir många gamla historier och en hel del natur och viltvård. Hur han nu ska hinna är frågan, men vintern är snart här säger han.

Kommentarer
Postat av: Josse

Mina föräldrar har min bloggadress men jag tror de har slutat läsa för längesen. De vill liksom inte veta av mitt språk och mina hemskheter jag sysslar med.



Men de läser när jag reser för då skriver jag allt där och då brukar det inte bli så mycket galet heller.

Postat av: Hamburg

nejnejnej du ska inte ge ut ngn adress till dina föräldrar. ingen i min familj vet om att jag bloggar bara två nära vänner som inte läser. o alla kompisar i hamburg vet om det men de fattar ju ingenting ändå..

2008-10-25 @ 14:56:44
Postat av: endumen

H, nej, jag tänker inte ge dem adressen. Vill de verkligen läsa får de faktiskt anstränga sig lite och leta själva.

2008-10-25 @ 15:10:37
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: T

min blogg känns som en välkommen hem till mig blogg.

Svärmor, mormor, mostrar alla hittar hit!

Har jag för lätthittad adress?

Why?

Kan aldrig skriva ngt urflippat.



/T

2008-10-26 @ 18:50:08
URL: http://skonmiljo.blogspot.com
Postat av: Mli

Känsligt det där..jag fick just reda på igår att min svärfar (som jag träffat en gång) har börjat läsa min :S Det känns läskigt och jag fick ångest, men jag beslutade mig för att köra på i samma mönster. Får väl se hur det slutar...

2008-10-29 @ 14:32:36
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback