Partypingla

Jag? Nej, inte det minsta. Jag sitter hemma hela helgerna och väntar på att få avla fram en drös med ungar. Fi fakk! Ska ta tag i det där, såhär kan man ju inte ha det.

Får man gå på party så får man åtminstone kanske äta lite chips och bli på lyset och få sminka sig. Jag sminkar mig ju inte ens när jag går till jobbet. Jag gör det vissa dagar när jag sitter där så att jag ska se lite trevligare ut. Men jag jobbar med IT, jag behöver inte se trevlig ut. Det är ingen annan som ser trevlig ut på min avdelning. Jag fantiserar om att jag kan spela hög musik på mitt kontor hela dagarna och stå och sippa bubbelvatten i sugrör med höjt skrivbord som ett jävla barhäng. Det måste verkligen bli bättre med partypinglandet. Först blir det inflyttningsfest och jag ska redan nu börja planera min 27-årsfest. Syster, är det ok om vi är hos er i Västertorp för Morran har lovat mig en morotskaka om vi är i Västertorp. Please! Vi kan dessutom börja kröka klockan tolv på dagen så att labilisarna ovanpå inte blir sura och kommer ner och klagar. Please! Fundera på saken, sen är det Facebook-inbjudan som gäller, bara så ni vet.

Nu måste jag väcka V så att jag får tända i den här grottan nån gång och hitta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback