Pris

När jag var ensam hemma i måndags köpte jag pris. V blir arg när jag köper pris.

Först tog jag en pris och så efter en stund ville jag kräkas. Gjorde ett nytt försök efter två timmar och fick då njuta i ungefär två minuter innan jag blev bajsnödig. In på toa alltså och man kan ju inte prisa och bajsa samtidigt. Jaha, sen gav jag upp. Värt! 36kr kostade priset.

Igår erkände jag mitt brott, jag kröp ihop i sängen och tjurade lite för jag var så trött och hungrig. Då erkände jag när V tyckte lite synd om mig, men han blev inte det minsta arg. Det var dumt, nu kommer jag ju inte vara rädd för att köpa pris.

Vi tog varsin pris efter maten igår och fick samma effekt även då. V barrikaderade sig på toaletten först så min bajsnödighet hann gå över.

Idag ska jag till syster, hon tycker om att prisa hon. Men hon pluggar ju. Man måste ha pris, annars kan man inte plugga!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag och min kille har slutat prisa.... får ju inte ha några begär i Brasillien :)

Postat av: endumen

Där ser man! Haha! Nu när jag och min kille har börjat.

2008-10-08 @ 14:44:57
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback