Skriva av sig

Jag sitter och fascinerad kikar ner på mitt tangentbord här på jobbet. Jag tror att jag är den första och enda person som haft det här tangentbordet. Det betyder att det är mina fingrar som har gjort så att vissa utav tangenterna blivit glansiga av mitt slitage. Man ser tydligt att det är med min högertumme jag skriver mellanslag med och D ser ut att vara den bokstav som har fått utstå mest slitage. Vänstra handens bokstäver är mycket mer slitna än den högra handens bokstäver. Fascinerande.
 
Jag sitter här med huvudvärk och väntar på att minuterna ska gå så att jag får cykla hem. 35 minuter kvar. Det enda som hindrar mig från att cykla hem nu är mina egna tvångstankar. Har jag bestämt mig för att sitta här till klockan 16 så sitter jag minsann här till klockan 16. Ska undersöka mina 10 post-its med to-do's på i 32 minuter till. Jag skriver så långsamt att minuterna bara rasar iväg.

Kommentarer
Postat av: Malin

Mitt A är helt borta... det är en glansig grop(!) i den tangenten. Shit vad VILL jag? Har slitit ned I, E, R och T också och nästan hela O och S. Å, Ä och Ö är nästan helt oanvända, och på jobbet har jag dem inte ens på tangentbordet. Shift är också helt borta, haha! Random.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback