Syrefattigt

Varför blir jag alldeles konstig på det här jobbet jämt. Jag har mitt egna lilla harem här nere på plan 4. Jag springer omkring och tar mig friheter som ingen annan. Har rotat på Andreas och Torbjörns respektive kontor, men hittade inget spännande förutom godis som enligt Torbjörn hade ett par år på nacken. Väldigt gott godis. Hårda lakritsgodisar. Det fanns även choklad och bilar. Den där chokladen är inte så god, jag har sån hemma. Det är reklamchoklad som cirkulerar på det här företaget som reklam för olika produkter.

Nu började det ila i tänderna. Inge bra med godis. Åh, jag vill ha pris! När ska de börja sälja pris i lösvikt?

Kommentarer
Postat av: Blajkel

vad är priist!

Postat av: endumen

Snus

2008-10-20 @ 16:38:57
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: T

Klockrent.....snoka på andras kontor.

Låter arbetsamt.

Du är cool.

/T

2008-10-20 @ 21:23:45
URL: http://skonmiljo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback