My love!

Jag frågar alltid V om han ska göra slut med mig. Om jag får vestibulit, ska du göra slut med mig då? Om jag klipper lugg, gör du slut med mig då? Om jag tappar mina armar, gör du slut med mig då? Undrar om jag försöker att hitta ett sätt att bli av med V. En gång försökte jag med argumentet att vi är alldeles för lika. "Vi borde nog inte vara tillsammans när vi är så lika." "Joho, det ska vi visst, vi ska vara tillsammans för alltid." säger V.

Han är så fin min lilla vän. Den bästa vän man kan ha. Som man kan bråka med ena stunden och veta att man ändå alltid älskar. Kunna säga:"Jag är så trött på dig!" utan att få trårar som svar. Jag har den bästa lilla vännen man kan ha. Som så snällt städar om man ber om det och som tröstar när man är arg och ledsen.

Nog med trams.

Kommentarer
Postat av: Josse

Mer trams.

Postat av: The One and Donny

En flickvän med brinnande fitta och armlös (och med klippt lugg). Öh, kärleken är inte så stark. För någon.

2008-10-14 @ 13:22:27
URL: http://le-faux-pas.blogspot.com/
Postat av: endumen

Donny, Mohaha!

2008-10-14 @ 13:52:07
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback