Vi kör den här.

Eftersom jag är nyfiken på hur det kan bli.

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Och så här blev det.......

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hvill d jobba imorrn 18o ur

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ja då det gick bara bra med pengarna.

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Har nyss gått på ett

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ser lite flint ut fram..

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Jag gick över vägen.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jobbat hela dagen.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Pettfr såklart

8. Vad vill du höra mest av allt?
Nej d e lugnt jag har macka

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Kul gumman!

10. Din romantiska replik?
Hej gumman hur mår du?

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Passerar Västertorp


Kommentarer
Postat av: Josse

Men vadå ska jag hoppa till nr 20 när jag är på fråga 2? Jag fattar INTE!!

Postat av: Josse

Nu körde jag bara random klickoch räknade till tio. Det kanske var rätt? Det kanske inte finns några regler? AAHHHHH!!!!

2008-10-23 @ 14:16:02
URL: http://jossex.blogspot.com
Postat av: endumen

Ja, det blir väl nr 20 på fråga två. Men jag vet inte! Det är inte jag som har hittat på det här fjantet. Hoppas du får roligare resultat än vad jag fick.

2008-10-23 @ 14:21:34
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: Josse

Kolla kolla!

2008-10-23 @ 14:23:06
URL: http://jossex.blogspot.com
Postat av: Morran

"Passerar Västertorp" - undrar vem fåååen som skrevet det?!

2008-10-23 @ 19:59:38
Postat av: M

Haha, gilla mitt bidrag iaf..xD

2008-10-25 @ 00:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback