14 post-its kvar

Jag sitter kvar på jobbet trots att jag egentligen kunde ha cyklat hemåt för en timme sedan. Jag vet bara inte vad jag ska göra när jag kommer hem. Hur ska jag kunna hindra mig själv från att börja packa. Det är för fasen två hela månader kvar tills dess att vi ska flytta. Vad kan man göra redan nu för att underlätta flyttandet redan nu? Äta upp all mat? Göra slut på allt schampo? Skriva tills bläcket i alla pennor är slut? Skicka en massa brev så att brevpapperet och klistermärkena tar slut?

Skönt att jag fått något annat att tänka på än att jag ska gå på kurs hela nästa helg. Skitnervös inför det. Huvva! Men det är bra att vi ska flytta närmare fryshuset, det är ju där jag ska hänga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback