Barnvakt

Min chefs chef kommer förbi med ett litet barn i handen och jag tänker:"Nä nu jävlar, tycker de att jag gör så lite nytta här att jag ska sitta barnvakt åt chefens ungar?!" Men det är såklart inget sånt i görningen. Nej, vi ska gå och uppvakta en kille som har gift sig i korridoren. Vilken tur! Jag är ju urusel som barnvakt och dessutom gör jag ju en massa nytta här. Chefen får minsann ta hand om sina ungar själv om han nu måste släpa med dem till jobbet. Men söt som socker var den där lilla ungen. Måste övertala V att vi ska köpa en trea istället så att vi har plats för en sån där, eller två.

Kommentarer
Postat av: hp

ja

Postat av: Spanarn

???????

2008-09-01 @ 12:40:28
URL: http://hygienkonsult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback