Baskilusker

Det kliar i halsen. Tror att det betyder att jag håller på att bli sjuk. Var och varannan här på jobbet har ju varit sjuk och i helgen umgicks jag ju med folk som var sjuka och på Fryshuset var det dåligt med tvål och torkpapper till händerna på toaletterna. Funderar på om jag ska ta med datorn hem och jobba hemifrån imorgon om det skulle vara så att jag blir sjuk, känner inte riktigt att jag har råd att vara hemma och inte göra något alls, men det vore lite skönt förstås. Jag skulle faktiskt kunna unna mig en sjukdag också, jag känner mig ju inte direkt uppvilad efter helgen. Hoppas att inget speciellt händer nästa helg. Jag orkar inte riktigt.

Jag har föreslagit för V att vi ska börja packa inför flytten, något som han tycker är en urusel idé. Jag vill börja ändå, det finns lite smått och gott jag skulle kunna börja med och så skulle jag även kunna börja tigga lite banankartonger, såna kan man inte få för många av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback