Bloggschema

Det är tydligen det senaste. Hm, jag har inget bloggschema, men jag kanske borde skriva ett. Jag måste antagligen säga upp mig från jobbet också för jag kommer inte att ha tid med så mycket annat om jag ska skriva bloggscheman.

Jag fattar inte att det kan ta så mycket tid att blogga. Jag vore ju grymt glad om jag kunde lägga ner så mycket tid, men jag har faktiskt ett jobb att sköta, men jag tror att jag lätt skulle kunna blogga sju gånger om dagen om jag skrev mina manus på kvällen innan. Ja, och tänk om jag kunde ha en liten mikrofon på mig när jag cyklar till och från jobbet, jag skulle kunna spela in alla mina bloggämnen som dyker upp i huvudet då.

Men guldfisk som jag är har jag såklart glömt allt bra så fort jag kliver av cykeln, men det är så satans svårt att cykla och blogga samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Varje seriös blogg måste ha ett schema. Bäzz har en ny lista varje vecka, mån-fre. Samt en krönika på söndagar. Några såna grejer är bra att ha.

Postat av: The One and Donny

Nej. Jag är inte rik. Tyvärr. Inte fattig heller för den delen. Studieskulder men god inkomst. Så sexigt är det.



Och, nja, jag har inget bloggschema :) men jag har alltid papper och penna vid sängen alternativt skriver ned idéer i mobilen. Och då gäller det inte bara bloggrejer - så insnöad är jag inte.

Hanna F:s variant däremot verkar extrem. Men hon tjänar åtminstone pengar på eländet.

2008-09-08 @ 16:50:20
URL: http://le-faux-pas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback