Dags igen

Var tog dagen vägen? Ska dagarna verkligen gå såhär fort? Det kommer ju snart vara sista oktober och jag måste börja åka pendeltåg om dagarna ska gå såhär fort.

I morse ville jag inte kliva ur sängen eftersom vädret var så trist utanför fönstret. Nu vill jag inte gå ut ifrån jobbet eftersom vädret ser ut som skit. Jag funderar på om jag ska sova på jobbet. Jag ska leta reda på det där vilorummet som tydligen ska finnas på plan sju. Det finns ju allt man kan tänkas behöva här. Mat, gym, tv, dator, bibliotek och omklädningsrum. Det som är värst är att jag inte har några rena trosor. Jag tycker inte om att inte ha rena trosor på morgonen. Men vet ni vad! Det finns ju tvättmaskin här också. Inga problem! Jag cyklar hem när vädret ser ballare ut helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback