Dålig uppdatering

Jag jobbar. Jag jobbar flitigt, men då och då vill jag ha en paus och då läser jag bloggar. Det är mitt största nöje här på jobbet (förutom att få Andreas att rodna av att jag pratar om mens och preventivmedel). Jag använder uteslutande Bloggkoll eftersom det är ett fantastiskt enkelt verktyg och jag kan ha ett fönster öppet hela dagen om jag vill. Jag tycker att det är väldigt dåligt med bloggande nu för tiden, och då ska ni veta att jag bevakar hela 43 bloggar. Visserligen känns det ganska bra att människorna inte bara sitter och bloggar hela dagarna, men man tycker ju att när man bevakar 42 bloggar så borde det ju hända något lite hela tiden. Men jag borde kanske vara glad att det är normala människor jag bevakar och inga såna där blondinbellor eller kenzor, det är kvalitet på mina bloggar, så den som väntar på något gott.. Men det är väl bara idag det känns såhär bara för att jag har tråkigt, på helgerna vill jag helst att det inte bloggas något alls, då har jag ju bättre saker för mig, förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback