Energilös

Det var längesen jag känt mig så trött. Jag är lite snorig, jag kallar det för en miniförkylning, den vill liksom inte bryta ut på riktigt. Men det är sådär så att det känns lite obehagligt och jag har ingen större lust att träna när det känns såhär, men kanske är det det jag borde göra så att det bryter ut ordentligt.

Helgen har mest bestått av PSP-spelande av någon underlig anledning. Jag är skittrött på Loco Roco, men det är fortfarande det enda spel där jag inte har slagit alla rekord. På Daxter har jag kommit till slutbossen, men har försökt alldeles för många gånger att klara det så jag orkar inte mer. Och så har jag ju Tekken, men det är inte så kul med Tekken när man inte har någon att spela mot. Hela idén med Tekken är ju att man ska få ut sina aggressioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback