Findag

Idag vajar den amerikanska flaggan utanför huset. Det är en sån där dag när alla är uppklädda och det vankas godis och reklampryttlar i entrén.

Min arbetsplatschef S och jag låtsas att vi är bittra över det hela och känner oss utanför. Borden i matsalen har fått skyltar där det står t.ex: Ögon, Demens, Psykiatri, Urologi. Vi funderar på var vi ska sitta under lunchen. Jag hävdade att jag antagligen kommer att hamna vid demensbordet bordet medan S nog kommer att hamna vid bordet som det står Kursledare på. S trodde mer på att jag skulle hamna vid Psykiatri-bordet med tanke på min dåliga psykiska hälsa.

Därefter började vi snacka skit om alla som gick förbi, vi hittade på historier och nu har vi hittat vårat favoirtobjekt. Jag kom på att hon måste vara bordellmamma, imorgon vid frukosten ska vi fortsätta med våra spekulationer.

Har fått trevliga mail också, ett om gratis vip-dag på sats och ett om gratis bio. Jag tackar ja till allt, för gratis är som bekant gott.

Är det inte lunch snart?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback