Fråga mig

Jag vill också köra en sån här bloggrej att alla ska ställa frågor till mig som jag kan svara på. Jag är så jävla avundsjuk på alla som får en massa frågor som de ska svara på, det är ju snorkul.

Jag är ju med i en p-spiral studie och det är bra, då har jag en liten fylla-i bok där jag fyller i hur mycket jag har mensat och hur mycket mensvärk jag haft. Och när månaden är slut måste jag svara på om jag använt något annat preventivmedel. Jag brukar alltid fråga V: "Har jag använt något annat preventivmedel den här månaden?" V svarar alltid nej. Jag har även en 10-årsdagbok. I den finns tre rader för varje dag där jag kan skriva vad jag gjort under dagen, jag kan även fylla i vad det varit för väder, vind, nederbörd och temperatur. Jag har försummat den där dagboken litegrann så jag ligger efter, det är fortfarande juli i den. Det är lite klurigt att fylla i i efterhand, men jag gör mitt bästa. "Jobbdag, jobbdag, jobbdag, jobbdag, jobbdag, ledig, ledig." Blir kanske inte så kul att läsa i framtiden, men ibland dyker det även upp en jobbdag på lördagen, det kan ju vara spännande att minnas. Det borde kanske räcka för mig att fylla i min blödningdagbok och 10-årsdagbok, men det gör det inte riktigt, så har ni nån fråga ni vill ställa mig så är jag redo. Det måste ju finnas en massa saker ni undrar om mig. Eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Ida

okej, jag har en fråga: Vad tror du att du gör om 10 år?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback