Grey's

Det går rykten på nätet att det finns nya avsnitt av Grey's ute. Äsch, det är väl inget rykte egentligen, jag läste det på Jossans blogg. Men nu när jag vet att hon har har sett avsnittet och hon har bölat åt det så vet jag att det är på riktigt. Måste ha! Men jag ska nog avvakta till på måndag med att ordna det. Nu är det ju helg och jag är i Dalarna och kan ju inte sitta och titta på Grey's bara sådär utan borde passa på att gå ut i höstnaturen.

Jag sitter ensam i ett vardagsrum i Falun och funderar på varför det är såhär. Vet inte när jag vaknade, vet bara att klockan var 06.22 när jag hittade V's jeans och kunde kika på hans mobiltelefon hur mycket klockan var. Jag önskar att jag hade en karl med samma bondgener som jag har. Kanske borde skaffa kor så att mina bondgener kommer till sin rätt. Ja, eller om jag skulle gå och bli konditor.

Kommentarer
Postat av: sanna

Är framför allt i skärholmen men kunde bli en del inhopp på söder! Ska åka dit nu! Vad har du för dej hemma i Dalarna i helgen då? Det är ju nästa helg man ska va där, då kan du komma och få gratis munkar av mej ju! kram!

Postat av: Josse

Ta vara på hösthelgen och gråt lite i veckan istället.

2008-09-27 @ 15:30:34
URL: http://jossex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback