Hej hej hallå dagboken!

Jag är uttråkad. Jag sitter här och försöker att läsa en bok om Sharepoint, den är inte så dum egentligen, men jag blir trött av att sitta här och läsa när solen värmer mig genom rutan.

Jag har ätit tårta och gjort smygreklam för min icke-fungerande dator. Ingen utropar gladeligen att de vill ta sig an den vilket inte är så uppmuntrande.

Missade ett samtal från Nordea, det hade varit uppiggande att få samtala lite ekonomi, men nu har väl banken stängt, så något mer samtal tycks jag inte få.

Jag ska bege mig hemåt för V och jag ska gå på bio. Är det varmt ute? Kan man strunta i pannband och vantar när man cyklar in mot stan?

Kommentarer
Postat av: Lo

Vad tycker du om Lazy legs c.o ? finns på min blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback