Hej M!

Nu gör jag såhär igen. Jag vet inte var jag ska svara dig annars. Du kan väl bara skapa en blogg bara så att jag har någonstans att skriva mina svar på. Det har börjat bli ett nytt sätt att konversera på det här, jag gillar det tror jag.

Ja, vi kände för att flytta så vi gick till banken och frågade om vi fick låna pengar och det fick vi. Det ligger väldigt många lägenheter ute i Årsta för tillfället därför är priserna relativt låga. Tror faktiskt att ni får fixa det där själva, jag är ingen krösus direkt. Men alltså, det är ju superskönt att köpa för då är det ju frittfram att pynta som man vill i lägenheten, inget mer 2:a hand för mig inte. Jag ska stå kvar i bostadskö, så den dagen jag inte längre ska bo i bostadsrätt hoppas jag att jag har stått så länge i bostadskön att jag lätt kan få tag på en hyresrätt. Du står väl i bostadskö hoppas jag. Men efter detta hoppas jag att det blir hus, kommer ju alltid att drömma om att få bo i hus. Men vi får se var det bär, man lär så länge man lever.
Kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback