Hockey

Åt lunch med Markus, M på helpdesk och ålänningen. Markus frågar mig om jag har koll på Leksands spelschema. Varför alltid dessa frågor om Leksand? Ja, jag är från Leksand, och jag håller därför på Leksand i hockey, men endast av den enkla anledning att jag är från Leksand. Jag gillar egentligen inte att jag håller på Leksand, jag skulle vilja byta lag. Men jag håller på Leksand i hjärtat och det står jag för. Men det var det där laget som existerade när jag gick på mellanstadiet. När Niklas Eriksson var mannen i mitt liv. Det är det Leksands IF som jag håller på och kommer alltid att göra. Jag skäms ändå över att jag inte har någon koll på spelschemat, men jag ska sluta med det. Sånt får de här människorna pyssla med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback