Igår

Jag försöker skriva ett mail till V och berätta för honom hur jag mådde igår. Det var verkligen inte bra igår, jag ville bara självdö i en kokong. Jag orkade inte prata om det. Ikväll kommer jag kanske också att vilja dö, vem vet, men jag funderar ju på att gå på Yoga innan jag kommer hem för det kanske är bra. Men jag inser att det inte är någon idé att skriva om hur jag mådde igår, för då kommer jag att hamna där igen, jag tänker framåt istället. Jag fokuserar på idag. Jag tar en dag i taget.


Kommentarer
Postat av: Julia

Oj, men du började inte på någon av de utbildningarna?

Jag tragglar mig igenom Praktisk Svenska A. Tyvärr vet jag inte vad jag vill utbilda mig till egentligen, för då vore det ju tydligen ett gyllene tillfäle att söka nu i dessa dagar :/

Postat av: Julia

Äh, det är så trisst att plugga :) Jag tar det gärna så sent som möjligt! :)

2008-09-09 @ 10:31:42
URL: http://oh-julie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback