Jag vill flytta!

Nu! Nu! Nuuuuu vill jag flytta! Jag vill stöka till det och fylla varenda liten yta med pryttlar. Och jag vet att det är så det kommer att bli och V kommer att bli arg på mig eftersom jag vill ha pryttlar överallt och så kommer han att slänga ut mig på gatan med alla mina pryttlar, men då kommer det att bli kallt och ohemtrevligt så då kommer han att be mig komma tillbaka med alla mina pryttlar igen för det är så trevligt så med alla mina pryttlar, men då kanske jag redan har hittat en ny lägenhet som är nyproducerad och ligger i Årstadal med stora fönster och en ny spis. Så då är det försent för lilla V.

Jag har ätit för många reklamgodisar och tatt för många reklampennor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback