Jäj!

Det är så jag säger när jag är på bra humör. Idag känner jag mig en smula glad för jag har fått fyra prenumeranter. Jäj!
Tack B
lajkel för det. Nu har jag fått mina fyra prenumeranter som jag har tjatat om, så jag får helt enkelt vara tyst, men jag är lite besviken på att mina bästa vänner inte gör som jag säger. Visserligen kanske de bara läser min blogg och då spelar det ju inte så stor roll, då har man ju ingen nytta av bloggkoll, men så kan ju ändå inte fallet vara.

V försöker övertala Pogo att använda bloggkoll, men han förstår inte heller charmen med det hela.

Igår tjuvringde jag till Pogo, ja, eller min telefon ringde upp Pogo av sig själv när jag hade headset och lyssnade på radio på vägen hem från jobbet, jag hann inte ens reagera förrän han svarade, så dumt. Jag suckade och sa att jag ringt fel. Pogo måste ha suttit och väntat hela dagen på att nån läcker brud skulle ringa eftersom han svarade så fort. Min telefon verkar åtminstone gilla Pogo, den har ju ringt upp honom förut. En gång när jag kom åt knappen på headsetet sa jag Suck! Pogo svarade telefonen och ringde upp Pogo, men då hann inte stackarn svara som tur var. Han blir bara besviken när jag ringer.

Men som sagt, det är bättre idag. Jag tror att jag ska träna efter jobbet, kanske köra lite Yoga. Kan det vara bra?

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag FÖRSÖKER att använda bloggkoll, men har nollkoll! UH!

Postat av: T

förstår inte din hysteri över bloggkoll?

Vad är det för speciellt med det?

Förklara!

Har infört statistik över värdet på bloggen.

Är detta realistiskt? Vad grundar dem det på?

Är det på riktigt?

Eller?

Hur mår du?

Puss

/T

2008-09-09 @ 13:20:57
URL: http://skonmiljo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback