Jobba, jobba!

Hm, jag åt en sån där äcklig Babybel-ost. Fy! Jag mår illa bara för att det står light på den. När ska de börja med saker som det står extra feta på?

Nyss fick jag stress-tinitus, det gick över efter två minuter. Mina post-its på skrivbordet förökade sig skitsnabbt och jag hade tre missade samtal. Jag vill inte hjälpa folk. Eller jo, om det är något jag kan liksom, som t.ex bädda sängen, diska eller hålla upp dörrar. Nu så äre bara: "hej, det här är fel". Jag ba: "jag fixar". Och så loggar jag det på nån site och så händer inget mer, sen får jag vänta på att nån datortekniker hör av sig och säger att nu har vi fixat det, då får jag ringa tillbaka och säga: "hej, nu är det fixat". "Tack", säger nån då: "Du är en ängel!" Jag är för fan ingen ängel, jag är en helt vanlig tjej som har ett trist fejk-jobb.

Ok, ok, jag är skitglad att jag har mitt fejk-jobb. Jag skulle vara skitledsen om jag inte hade något jobb. Men jag kommer nog alltid att ha jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback