Kom igen nu-ra!

Ni bloggar alldeles för lite mina vänner. Istället måste ju jag hålla låda hela tiden, det är väl inte så kul heller?

Jag sitter kvar på jobber för jag har tänkt att jag ska skriva brev, men jag längtar hem, eller jag längtar ut, efter att få hoppa upp på min hoj och trampa hemåt. Cyklar förbi bilköerna och high-fivea alla andra cyklister och ropar "Fan, va vi är bra!". I hjärnan gör jag det när jag cyklar förbi bilköerna, i verkligheten ler jag bara ett brett leende och undrar om folk som jag möter tror att jag är dum i huvet som ser så jävla glad ut. Eller kanske ler de lite för sig själva när de cyklat förbi av mitt korkade leende och då har jag ju gjort något gott även idag.

Här kommer M's beställning:


Kommentarer
Postat av: T

Ursäkta mig fröken Surpuppa!

Men varför alla klagomål på min blogg.

Var glad att jag har en. Och hur tycker du att jag ska räkna då.......?

För precis 20 dagar sen igår stog räkneverket

på 300 besökare. Igår tickade det till 400.

Då ser jag det lite snabbt som att 100/20 är 5 st/dag!

Vad beträffar mina bilder, så är jag nöjd med formatet.

Tar för mkt plats att ha de större.

Var glad att jag har bilder med.......

Varför gör du mig ledsen?

Vad har jag gjort för att förtjäna all negativitet.

/T

Postat av: M

Tack söt!

2008-09-23 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback