Ledsen

Jag känner mig lite ledsen eftersom V har bestämt att jag inte får åka hem i helgen. Eller det har han väl egentligen inte bestämt, men han tycker jussom att det är bäst så eftersom vi håller på och kollar på lägenheter och hans mamma kommer i helgen och jag måste spara pengar. Men jag har ju sett fram emot att få gå på bröllop och jag vill hem till min mamma och hämta broccoli och ägg. Jag vill andas lantluft och prata med Far. Det är vad jag längtar efter så därför känner jag mig lite ledsen. Men det rättar nog till sig. Vi får väl hoppas att vi får tag på en fin lya snart så att allt känns tryggt och bra. Det vore skönt minsann.

Kommentarer
Postat av: T

Kära, söta och rara L.

Det var precis dig jag omnände i mitt inlägg ang klipp!

Lisa kallar jag för Li och dig för L!

Matilda för T(M) och Anna för A.

Inte lätt!

Tack för tips. Vad heter frisören i Heden då?

Tar hon emot barnklippningar också?

Saknar dig min vän!

Vem gifter sig?

/T

Postat av: T

Menar omnämnde......

2008-09-02 @ 13:37:54
URL: http://skonmiljo.blogspot.se
Postat av: Bäzz

Yes!! Bäzz high-fivar m varandra!

2008-09-02 @ 22:45:41
URL: http://bigbazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback