Löneförhöjning

Se det som något gott att jag inte bloggar så mycket, det betyder att jag har mycket att göra på jobbet och det betyder att jag inte behöver förpesta andras tillvaro och det betyder att jag inte tänker på mat. Jag borde begära löneförhöjning när det är såhär galet på mitt jobb. Men strax ska jag cykla till Årsta och skriva på kontrakt med V. Jag kommer iförd tights.

Såg att de plockat bort lägenheten från nätet nu, så länken fungerar inte. Ni får komma och hälsa på istället, eller så kanske jag är snäll och lägger upp nån bild eller två här i bloggen. Vem vet.

Kommentarer
Postat av: Frickan

Ja, jag har hört att Viva Piñata ska vara kul men har inte testat det. Alla spel är ju så dyra också... Kanske lika bra det så man inte slösar bort sitt liv framför teven :o). Ja, vore nice med lite bilder på lyan sen!

Postat av: sanna

Ska ni flytta till nått stort nu? Har ni köpt en alldeles egen lägenhet? Isånnafall är jag avis!

2008-09-03 @ 19:45:25
URL: http://susenlusen.blogg.se/
Postat av: T

malgomaj......

pappas stuga låg nära Malgomaj uppe i Västerbotten...Vilhelmina....

Coolt att du hamnar på en Malgomajgata!

-Grattis till ert nya näste!

Puss

/T

2008-09-03 @ 19:54:20
URL: http://skonmiljo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback