Ma soeur (Massör)

Nu har jag läst alla bloggar jag bevakar på bloggkoll.com så jag är väl så illa tvungen att börja jobba. Fi fakk! (Utryck som min vän Leni använder.)

Har upptäckt att mina fingrar inte hittar riktigt rätt idag. Det kanske har varit så hela livet, men idag har jag upptäckt det. Stavfelen hopar sig, men eftersom jag nu blivit medveten om detta så hinner jag kanske rädda situationen.

Ma soeur är en fin kicka, hon har bara ett fel, hon gillar inte Alex Schulman. Alex Schulman har aldrig gjort mig något ont och jag tycker att han skriver bra, därför säger jag inget ont om Alex Schulman. Men jag försöker acceptera systers åsikter, hon har säkert sett en sida av Alex som jag inte har sett. Jag ser ju sällan på tv eller lyssnar på kommersiell radio, så då blir det lätt att man missar vad som händer i den populärkulturella världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback