Missunsam

Ännu ett ord som ser helt galet ut när jag försöker att stava till det. Det var det där med snabba konsonanter. Nej, jag pratar inte om snabba kolhydrater utan snabba konsonanter. Förstått?! Inte heller kosmonauter.

Missunsamhet är det jag känner när jag då och då hittar till
den här bloggen. Jag har sagt det förut. Jag kände den här tjejen. Jag glömmer att hon existerar, men sen råkar jag stöta på den igen och känner mig missunsam. Jag måste sluta med det. Det är fult. Det är skitbra jobbat av henne som kommit så långt. Skitbra! Men jag gillar fortfarande inte modemänniskor som ska veta bäst, alltså klä er i vad fan ni vill. I min värld finns det nämligen inget mode, i min värld skulle alla lika gärna kunna gå nakna. För tänk vad modeindustrin har ställt till det med oss människor. Galenskap. Skogen, here I come! (Där kan jag knalla runt i min dräktkjol och puffärmsskjorta i knallgula Reeboks och läsa Vogue tills jag dör, jag är en sån jävla hycklare.)

Kommentarer
Postat av: Blajkel

din bakrund, nej inte DIN bakrund utan din bloggs bakrund gör mina ögon illa.

Postat av: Blajkel

ja tycker om turkost

2008-09-18 @ 18:37:17
URL: http://blajkel.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Heter det inte BakGrund?

2008-09-18 @ 20:49:11
Postat av: Blajkel

bakGrund? så fruktansvärt ologiskt. nä bakRUND låter rimligare

2008-09-18 @ 21:14:00
URL: http://blajkel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback