Mobilblogg

Jaha, så helt plöstligt trillade bilden in som jag skickade i morse. Ja, det är ju bra att det fungerar iallafall, men sådär lång tid kan det ju inte ta.

Men där är min fina legoring. Min förlovningsring brukar jag kalla den när V är i närheten, men V gillar inte det för han ska nämligen aldrig gifta sig. Synd för honom. Jag ska nämligen gifta mig med honom och så ska jag ha hans fina efternamn också, men jag ska behålla mitt också eftersom det ju bara finns fyra som mig i hela världen.

Jag ska snart åka hem, först ska jag jobba en stund till eftersom jag nog inte vill komma tillbaka hit på måndag när jag har så mycket kvar att göra.

Men va kul, då kanske jag kan bjuda på fler bilder från det dagliga livet, synd att min mobilkamera är så kass. En sån här mobil har jag.



Det finns ju bara 500 ex av den så därför är den ju lite coooooo-el, men den är inte så bra egentligen. Om någon vill köpa den av mig så kommer jag inte att säga nej, men då får man kanske lägga en slant eftersom den är så coooo-el.

Men! Nu regnar det juh! Jag tänker inte cykla när det regnar såhära. Då sitter jag kvar här och surar tills det har slutat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback