Ont

Jag har lite ont i magen för att jag har gjort något dumt, men meningen var ju inte att vara elak, det var ju bara att retas litegrann. Det blir bra säger jag, och klappar mig själv på axeln, alla vet att du inte menade något illa. Jag himlar lite med ögonen och tänker, du har rätt, jag är ingen dålig människa.

Som vanligt går livet vidare. Har vid lunchen avhandlat ämnen som: alla tjejer är dåliga på att skära samt låtsaskompisar.

Alla tjejer är tydligen dåliga på att skära bröd och ost, de skär brödet snett och osten till en skidbacke, jag konstaterade att jag tydligen inte är tjej, men däremot har jag uteslutande varit tillsammans med tjejer.

I ämnet låtsaskompisar fick vi bekanta oss med Bubblon och Mini. Mini är ganska nyutvecklad låtsaskompis och har inte råkat ut för så mycket trubbel, dock har han blivit glömd hemma en gång, men då var det bara att gå och hämta honom igen, som tur var hade inte Minis kompis Leo hunnit så långt hemifrån. Bubblon är dock en lite mer utvecklad låtsaskompis, han har både fru och barn. Bubblon dog igår, men imorgon ska han ta raket tillbaka från himlen till Danderyds sjukhus och sedan ska han ta bussen hem igen. Vilken tur alltså.

Kommentarer
Postat av: Frickan

Vad är det för svårt med att skära bröd och ost? Jag är grym på det! Olof däremot, har stora problem med det, speciellt osten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback