P3

Jag älskar P3. Är det någon mer än jag som lyssnar på P3? Hörde ni i morse när det var sångogram och det var en tjej från Borlänge som gav bort ett sångogram till sin kille som bor i Stockholm? Hörde ni hans dalmål? Åh, jag blir helt till mig av dalmål. Måste jobba lite på V's dalmål. Får även jobba på mitt eget dalmål, kan ju inte gå omkring såhär och vara helt opatriotisk.

Angående kokongen igår så gick allt bra. Victor kände sig lite krasslig så han ville också ligga i kokong en stund. Men jag gick och la mig strax efter nio för då visste jag inte längre vad jag skulle göra. Då hade jag lyssnat på Robyn och skrivit en massa i min dagbok. Jag har just nu inte tålamod att läsa och sticka skulle jag ju egentligen vilja göra, men det innebär att jag måste se på tv. Det är ju så urbota tråkigt att sticka utan något att göra samtidigt, och lyssna på radio funkar liksom inte, jag måste ha något att se på. Man kan t.ex. gå på stan och kika på folk och sticka samtidigt kanske. Ja, ok, jag klarar mig inte utan tv, jag behöver den för att kunna sticka.

Kommentarer
Postat av: V

Där ser du, du behöver TV

2008-09-12 @ 09:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback