Piss

Jag loggar mest bara in här för att kolla så att min statistik är i ordning för jag ska ju ge kaka till mig själv den nittonde om den fortsätter att hålla sig över tio varje dag. Det är lugnt för idag så jag kan slappna av och sluta blogga.

Jag sitter och dricker pissljummet vatten vilket gör att jag blir pissnödig och det känns ju ganska pissigt. Jag kan nämligen inte unna mig själv att dricka te. Det är bara lyxlirare som dricker te, jag är ingen lyxlirare så jag dricker pissljummet vatten istället.

Andreas kom förbi och tyckte att jag såg seriös idag, precis när jag höll på att skriva en kommentar på 1000apor. Tur att han inget såg. Han är ju en sån där smart kille så han hänger inte på 1000apor-bloggarna så som jag gör.

Vad har jag annars gjort idag? Jo, jag har upptäckt att Roger bajsar på min toalett. Jag ser det som min toalett eftersom det är den toaletten som har en gubbe med kjol på. Eftersom det inte är så många brudar här nere ser jag det som min toalett. Roger pratade om jämställdhet och jag höll med, han får faktiskt bajsa på min toalett hur mycket han vill, men jag vet inte om jag vågar bajsa på toaletten med en gubbe på utan kjol, därför tillverkade jag en rosa kjol till den andra gubben idag. Hoppas att det kan få mig att våga ta steget.

Kommentarer
Postat av: The One and Donny

"Bara lyxlirare dricker te." Vad kostar en påse Earl Grey these days? Använd den två, kanske tre gånger, så kan du låtsas att även du är en lyxlirare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback