Ring!

Jag försökte mobilblogga, men det gick inte. Orkar inte ta reda på varför. Kanske gör ett nytt försök. Vill ju visa min legoring.

Annars är det ju som alla vet fredag idag och med det infinner sig någon konstig ångest. Det var likadant förra fredagen. Det måste bero på att jag inte har några planer. Jag vill att helgen ska vara fullspäckad av göromål. Förra helgen kikade vi ju på lägenheter och cyklade en massa, men nu har vi hittat lägenhet. Visserligen ska vi eventuellt träffa V's kusin och mamma imorgon. Kika på kusinens nyrenoverade lya, det kan bli skoj. Inspektera och tänka "hm, såhär skulle man ha det!" eller "hm, såhär vill vi inte ha det!". Hoppas att jag får träffa syster något också. Får jobba lite hårdare på det den här helgen.

Och så ett stort grattis till JD som fyller år idag!

Kommentarer
Postat av: Bäzz 1

Inte någonstans? Det är väl ett bra tecken..

Postat av: jessicapessika

tack för hälsningen! om du var här skulle du få världens bästa äppelmuffins!

2008-09-05 @ 16:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback