Sola

Jag tycker synd om er stackare som kikar in här en dag som denna då jag nästan ingenting har skrivit. Men jag gottgör er nog en annan dag med skiten.

Jag har varit duktig idag, så oroa er inte, jag har även blivit meddelad att min löneförhöjning är godkänd samt att de vill förlänga min uthyrning med ett helt år. Det känns faktiskt otroligt bra det här. Annars har jag varit ganska trött idag vilket har synts på mina ögon då de är röda som om jag vore en alkoholist. Nu var det som så att jag drack vin i helgen, men jag var inte särdeles mycket på lyset. Ändock verkar det tära på min kropp och själ. Idag har jag tänkt att jag ska träna för jag inbillar mig att det även kan vara därför jag är så trött.

Träna bör jag även också eftersom jag var så klantig och provade min balklänning, den ville inte gå igen. Jag tyckte att det hela var mycket märkligt då jag känner mig i alldeles förträfflig form. V sa att han bara inte pallade försöka att få igen den. Jag hoppas att det var så det va, men det känns tveksamt, eftersom han såg hur ångestfylld jag blev borde han ju ha kunnat ansträngt sig en smula för att slippa få en anorektisk flickvän.

Solen har värmt mig hela eftermiddagen så jag inbillar mig att det luktar svett och mutta här inne på mitt mintgröna kontor. Det är säkert därför de gett mig löneförhöjning! Vem ska annars kunna sprida kvinnlighet omkring sig på den här avdelningen?

Såg idag att en snubbe som jag känner igen från Östersund har börjat jobba här, undrar om han känner igen mig, tveksamt. Jag har aldrig varit tillräckligt häftig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback