Start

Jag har så jävla svårt att hitta på rubriker. Måste jag ens ha en rubrik? Ja, det måste jag. Men de blir aldrig bra. Kanske ska hämta lite inspiration från jobbet och skriva om olika terapiområden. Min favorit är Geriatrik. Åh, nej, jag ska ju inte avslöja några affärshemligheter här. Det var inte det jag hade tänkt. V anser att jag inte borde skriva så mycket om något som kan relateras till vem jag är egentligen och antagligen har han lite rätt i det. Själv anser jag att jag inte har något att dölja. Världen får ta mig för den jag är.

Dagen började bra. Jag jobbade bra fram till frukost. Har jag gjort något vettigt efter lunchen måntro? Nja, jag har svarat i telefon förstås och svarat på ett par mail förstås och slängt en post-it. Ätit nån nagel och haft mensvärk. Om en timme är det lunch för Guds skull. (Borde kanske sluta skriva Gud med stort G, men Gud är ju ett namn därav mitt val att göra det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback