Text

Jag har förstorat texten så att ni ska se vad jag skriver. För jag hade nog inte gillat att läsa min blogg med så liten text och så ful bakgrund, så nu kanske det har blivit lite bättre.

För övrigt undrar jag om vi ska köpa ny tv. Jag vill ju inte ha nån tv, men V vill ju ha. Jag vill ha en tv utan sladdar och som inte syns. Men alltså, om vi ska flytta måste vi köpa digitalbox och den har ju sladdar och teven har sladdar. Men om man köper en ny tv har jag hört att man bara kan köpa ett kort till som man stoppar in i teven, då slipper man sladdarna till boxen. Alternativet är att inte ha nån tv. Åh, det vore ju så skönt. Bara läsa och lyssna på radio och om man verkligen vill se på tv kan man cykla till Västertorp och hänga med syster och D.

Huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: Frickan

Du är minsann en effektiv bloggare du! Sex inlägg hittils bara i dag. Yeah! Me like!

Postat av: sanna

Gillar oxå bloggar med mycket inlägg! Så du har oxå provjobbat på bolagret! Verkar vara en rätt skojig butik med många fina prylar!

2008-09-10 @ 19:34:48
URL: http://susenlusen.blogg.se/
Postat av: T

gillade texten bättre förr.

Det är mer du!

Puss

/T

helt sjukt konstigt, testade och skriva in en relativt ny blogg med typ ca 12 inlägg....och den bloggen vart värderad till 3740:-

Förstår inte alls!

2008-09-10 @ 20:25:56
URL: http://skonmiljo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback